Friday, May 2, 2008

tampalan (post?) pertama aku

assalamualaikum.

akibat masa yang terlebih lebih yang aku ada, aku terjerumus jugak akhirnya ke dalam alam blog (blogsphere?) ni. setelah jenuh membaca, bergelak tawa, berpikir dan mengambil sedikit pengetahuan dari blog blog lain, aku buat jugak blog akhirnya. aku akan cube berkongsi macam-macam dengan pembaca-pembaca semua (jika ada..) tentang macam-macam, kerenah manusia, perkembangan muzik, tentang bola sepak, politik (wah..politik?) ape-ape sahaja yang terlintas dalam kepala aku serta kepala johan bakry.

akhir sekali,

terima kasih kepada johan bakry sebab menggalakkan aku curik blog ni (hahaha)

SELAMAT!

4 comments:

Anonymous said...

ekele...nak berblog jugak en. felo ini...

ben.f said...

fellow fellow.. :p

Anonymous said...

mana cerita pasal budak skinny woi!!... ahahahahahaha...

Anonymous said...

hAHA 3 comments!!! maju!