Friday, May 2, 2008

makcik hebat gampang

okeh.

tadi pergi makan dengan johan bakry dekat kedai bakso yang berlokasi dekat mentari,sunway.

makanan nye sedap arh..tapi,johan kata bakso nye macam tak cukup daging.hah.lagi meriah dekat bandung katanya.terliur gak ar aku dengar die citer macam-macam pasal makanan.hahaha.dan die yang bayar makan tengahari tadi.terima kasih ye johan

nak dijadikan cerita,(dah macam wartawan pondan dah aku), aku curi-curi dengar ar pelanggan belakang berborak2.

pelakon:

abu-lelaki gemuk
haizam-lelaki 'model'(hahahaha)
sofie-'perempuan cun'
makcik 1
makcik 2

sedikit sedutan daripada perbualan mereka yang aku dan johan curik dengar;

"i kalo minum-minum, i minum vodka je,yang lain tak minum" kata makcik 1

dan dialog itu disambut dengan hilai tawa yang penuh dengan rasa sifat bangga sebab derang sume reti minum air kencing setan..hahaha

dan perbualan itu berterusan dan berkisar tentang kehebatan mereka minum tanpa mabuk 'sangat', still bleh drive keta(hahahaha), still boleh ingat apa yang berlaku dan sebagainya.

ello makcik, kalo dah berumur, buat arh cara berumur, ni dah macam anak-anak muda dah sekarang.tak tau ah aku camne anak die nanti..kalo anak die jadik setan, malaun, kaki kupu kupu malam, jangan pulak nak disalahkan kerajaan, atau ditampar anak itu sampai mati. cermin diri tu dulu..

sial nye makcik...

ko telah membuatkan johan hilang selera makan.aku? tetap makan dengan penuh berselera.hahahahaha

No comments: